czwartek, 11 lipca 2013

Nominacja do Liebster Blog Award :D

Nominację dostałam już dawno od Karmel♥ ale szukałam osób, które mogłabym nominować :D
Zasady nominowania do nagrody:
Nominacja do L.B.A. jest przyznawana przez blogerów początkującym blogom w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Otrzymują ją blogi o mniejszej ilości obserwujących, przez co daje możliwość rozpowszechnienia się.
Po otrzymaniu nominacji należy odpowiedzieć na 11 pytań, które ułożył jej autor. Następnie układasz 11 pytań, które zadajesz 11 nominowanym przez Ciebie osobom.
Nie wolno nominować bloga, który nominował Ciebie do L.B.A!!!
Pytania do mnie:
1.Jakie cechy powinien mieć twój najlepszy przyjaciel?
Powinien być szczery 
2. Od kiedy prowadzisz bloga?
Od niecałego miesiąca :)
3. Co Cię interesuje? Jaka jest twoja pasja?
Lubię robić zdjęcia 
4. Masz jakieś zwierzątko :D ?
Nie mam :(
5. Wolisz spędzać czas leniwie czy bardziej na sportowo? 
Chyba na sportowo 
6. Opiszesz siebie w trzech słowach?
 Nie potrafię :(
7. Jak spędzasz wolny czas?
Na robieniu zdjęć, pisaniu bloga
8. Gdzie chciałabyś mieszkać w przyszłości?
Jeżeli w Polsce to we Wrocławiu albo Warszawie 
9. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
Różowy, czerwony i niebieski
10. W jakim stylu chciałabyś mieć urządzony pokój?
 Chyba w romantycznym
11. Jesteś zadowolona z nominacji? 
Bardzo :D

Blogi, które nominuję:





Pytania dla Was: 

1.  Jak chciałabyś mieć na imię?
2. Gdzie lubisz spędzać swój wolny czas? 
3. Jak często w ciągu dnia wchodzisz na Swojego bloga?
4. Jaki jest Twój ulubiony owoc?
5. W jakim stylu się ubierasz?
6. Jaki masz kolor oczów?
7. Lubisz zwierzęta?
8. Jakiego piosenkarza/ piosenkarkę najbardziej lubisz? :)
9.  Masz rodzeństwo?
10. Jaki jest Twój ulubiony film?
11. Jakiej muzyki słuchasz?

  

14 komentarzy :

  1. Dziekuje za nominacje ! <33 :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję nominacji :))
    Ja już obserwuję twoj blog :)Liczę na rewanż :))

    http://natalijafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog i zdjęcia, dlatego Cię nominowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje nominacji. (:
    http://attka-attkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe odpowiedzi :)
    obserwujemy?
    http://pinamint.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuję i liczę na rewanż :)
      juliee-juli2001.blogspot.com

      Usuń
  6. Bardzo lubię ten tag :) Obserwujemy :)>?

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeżeli podoba Ci się mój blog po prostu go zaobserwuj, będzie mi bardzo mi miło. A jeśli spodoba mi się również u Ciebie również go zaobserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję Ci nominacji. :)

    czemu nie. ja już zaobserwowałam, liczę na rewanż. :)
    www.bloggerka-wernixoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. obserwuję :)
    toffi-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje nominacji :P
    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię takie posty, a Twój jest jak najbardziej ciekawy ;)

    Obserwuję, liczę na rewanż | http://codzia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń


Weryfikacja obrazkowa wyłączona



Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka